ارسال شده توسط "مریم شرقی"
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

گاهـــ ـی حـ ـجـم ِ دلـ ــتنـگی هایــ ــم


آن قــــ ــدر زیــ ـاد مـ ـی شود


کــ ـه دنیــ ــا


بــ ــا تــ مام ِ وســ ـعتش


بــ ـرایـَم تـ ـــنگ مـ ـی شود ...


... دلتنـ ـــگـم ...


دلتنــ ـــگ کسی کـــ ــه


گــ ـردش روزگـــ ـارش بـ ــه من که رسیــ ــد از


حـ ــرکـت ایســ ـتـاد ...


دلتــ ـنگ کــسی کــ ــه دلــ ــتنگی هایم را نــ ــدید ...


دلــ ــتنگ ِ خــ ــود َم ...


خــ ــودی که مدتهــ ــــــاست گم کـــ ــر د ه ام ...


گذشتـــ ـ دیـــ ــگر آن زمــ ــان کــ ــه فقط یـــ ـک بـــ ار از دنیا می رفتیم !


حـــ ـالا یکــ ــ بـــ ـار از شــ ـهر می رویم


یـــ ـک بـــ ار از دیــ ــار …


یــــ ک بــ ـار از یـــ اد …


یــ ــک بـ ــار از دل …


و یک بــ ــار از دســ ــت ....



نظرات شما عزیزان:

بروز دانلود
ساعت15:55---10 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز

وب خوبی داری

ما اقدام به ساخت یه انجمن کردیم.خوشحال میشم بیای اونجا و عضو بشیسلام دوست گرامی ممنونم از دعوتتون شرمنده متاسفانه من فرصت ندارم که با شما همکاری کنم از سایتتون هم بازدید کردم بسیار جالب بود براتون آرزوی موفقیت می کنم


!@!
ساعت16:30---7 ارديبهشت 1391
خيـــلي قشنگ بود

مریم شرقی
ساعت12:53---5 ارديبهشت 1391
می ترسم از نبودنت...



و از بودنت بیشتر!!!



نداشتن تو ویرانم میكند...



و داشتنت متوقفم!!!



وقتی نیستی كسی را نمی خواهم.



و وقتی هستی
پاسخ: خواهش می کنم من باید از شما تشکر کنم بخاطر این همه کامنت زیبا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:11
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 378380
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس